Maria

Pe Maria o cunoasteti inca de cand era in burtica :) !

La inceputul lunii iulie, cand bebe Maria implinise deja frumoasa varsta de jumatate de an, ne-am intalnit pentru o prima sedinta foto..:) Mi se par adorabile mainile ei mici, cu degete si mai mici, care apuca verigheta mamei si o tin ca pe un colac de salvare:) Mi se pare adorabil zambetul ei strengaresc, in coltul gurii..:) Si cel mai adorabil mi se pare faptul ca are doi parinti topiti dupa ea:)



































4 comentarii:

E absolut genial modelul principal :)! Iar pozele sunt foarte, foarte frumoase, Cosmina! As vrea sa spun ca am o preferata, dar nu pot alege, e prea greu...

MARIA e absolut DIVINA!!

O combinatie fenomenala: Maria si Cosmina! Am ramas fara cuvinte!

iar mie mi se pare adorabila micuta Maria si modul in care a fost surprinsa in fotografiile tale :)

Trimiteți un comentariu