Laura & Manu

Anul acesta ne-am luat concediul ceva mai devreme decat de obicei...sa fim siguri ca avem parte de el:) Anul trecut, in afara evadarilor din oras in scop, desigur, fotografic, nu am plecat nicaieri. Asadar, anul acesta, desi in extra sezon, ne-am bucurat de doua saptamani libere, fara calculator, motan si cumparaturi. Ma rog, e un fel de-a spune " fara cumparaturi"..:))

Dupa ce am traversat mari si tari ( la propriu si la figurat ), iata-ne ajunsi in Santorini:) Soare, dar vant. Liniste, dar parca prea liniste. Una peste alta, a fost o excursie extraordinara intr-un loc ce merita vizitat cel putin inca o data. Multumim Laurei si lui Manu pentru grija ce ne-au purtat-o si pentru minunatele locuri pe care ni le-au aratat. Ah, si sa nu uit!! Si pentru ca ne-au invatat sa jucam canasta!

Intr-una din zile, ne-am pregatit pentru o sedinta foto:) Vremea a fost relativ buna, peisajele superbe, mirii simpatici si relaxati..:)





























2 comentarii:

Superbeeee ...un peisaj extraordinar acolo. si ce combinatii de culori interesante. F tare

de vis ...o minunatie

Trimiteți un comentariu