Alex

Pe Alex l-am vazut prima data cand avea 4 zile. Era un ghemotoc adormit, cu manute atat de mici incat pareau de papusa. Astazi e un adevarat cavaler, de 4 ani si 2 luni, care iti ofera, cum spune el, " pupi fara zglomot"..cei mai dulci si umezi pupi..:)
Ne-a fost usor sa lucram impreuna, intrucat Alex este deja obisnuit cu aparatul de fotografiat. Mi-a aratat cu mandrie globul pamantesc si un atlas al corpului omenesc...Alex e pasionat, inca de pe acum, de stiintele naturale..:)




Am vorbit putin si la telefon cu buni, numai ca dupa cateva cadre, telefonul s-a transformat, in mainile lui, in aparat de fotografiat, asa ca a trebuit sa stau si eu la poza..:)









Copiii din ziua de azi trebuie luati in serios de mici.



Dupa un timp mi-a cerut un "un pic de odihna"...









Am mers in parc unde s-a zbantuit cat pentru 3 copii.




3 comentarii:

Doamne!cat sunt de superbe pozele!Nu ca nu as fi stiut dar de fiecare data cand vad postari noi ma surprinzi in mod placut.Numai bine si inspiratie maxima!

Multumesc de aprecieri! Am intrat pe blog si am vazut ce domnisoara mare si frumoasa s-a facut Bianca!

Trimiteți un comentariu